Större ombyggnad av min hemsida

Min hemsida har ett stort behov av reneovering och ombyggnad, så därför är det dags att börja med det nu. Många detaljer att klura på. Jag ska fortfarande ha en enkel layout, men lite mer avancerad och mer användarvänlig. Nu är det html-kod från 85 som sätter standarden.😉 Knåpade ihop nedanstående bild i Photoshop för att… det var kul…

ombyggnad

Om du gillar ovanstående färgteman sååå… kanske du inte blir besviken när nya hemsidan lanseras.🙂 Den gamla ligger naturligtvis kvar under tiden!

7 kommentarer till Större ombyggnad av min hemsida

  1. Karlund skriver:

    Jag gillar färgtemat.
    Jag tycker det är svårt att göra om sin hemsida, skulle behöva göra om min men vet inte riktigt hur.

    Ser fram emot din nya sida
    Vänligen
    Karlund

  2. Amitai skriver:

    om man gillar vilka färger?😛
    och glöm inte i din ombyggnation att allt blir bättre med drakar!

    lanserar du ditt hemliga projekt föra eller efter den nya sidan?

  3. vastkustenfoto skriver:

    snyggt färgtema minsann! skall bli spännande att se hur den blir färdig

  4. Steffe skriver:

    Kul med lite nytt!🙂
    Vad bra du har det som får experthjälp!
    Avundsjuk…nääääädå, inte ett dugg!😉

Kommentera

