Visst var det någon som hade kameraremmen Black Rapid?

Jag har för mig att någon av min kamrater här på internet hade den där BlackRapid, kameraremmen. Du får isåfall gärna berätta hur du tycker den funkar. Reklamer tenderar ju att övercelebrera produkter.😉

10 kommentarer till Visst var det någon som hade kameraremmen Black Rapid?

  1. Steffe skriver:

    Jag hade en sån…nja…på ett sätt var den bra men…den låg mest och skräpade så jag sålde den faktiskt för bara ngn vecka sen!

  2. Steffe skriver:

    Typ…men gillade den i början men så hängde den och slängde och ja, njaej…sen blev det inte av att använda den mer…och en gång hade jag en jävla tur för kameran lossnade från karbinhaken på något konstigt sätt (det ska sitta en plastgrej som stopp men jag hade tagit bort den för att lättare få loss kameran då jag ville ha den lös ibland) – och som tur var hade jag kameran i handen i det att man går och håller i den för att undvika häng o släng…men det innebär ju inte att den inte behöver fungera för dig.

  3. Amitai skriver:

    Kan fixa ihop dig med en höftväska från amerikanska militären som garanterat sitter exakt där du sätter den. Finns även under märket ”Maxpedition” som gör riktigt bra grejer.

  4. Stefan Tell skriver:

    Tycker att det är en otroligt enkel och smart uppfinning, underlättar helt klart när man vill slippa dra upp axlarna hela tiden för att kameran inte ska halka ner.

    Visst, lite skumt är det att de gjorde den där lösningen med ett plast/gummirör som säkrar karbinhaken men det har inte varit något problem för mig. Tror de har gjort en ny version som har löst det problemet.

    Rekommenderas.

Kommentera

