Att skapa utifrån spontana idéer

I söndags tillbringade jag flera timmar i ösregnet på olika platser i våran stad och hade egentligen inte några direkta idéer jag skulle jobba efter. Det växte dock fram så småningom och jag gick hem meed många bilder på människor i paraplyer, men även i rulltrappor etc. Dessutom, det är roligare att fotografera vid en trafikkorsning än man kan tro! Med lite kreativitet så! Det är också bra träning för mig som är lite blyg för att fotografera okända människor.

IMGP4759_450

IMGP5041_450

IMGP4906_450

IMGP4887_450

Jag kommer att publicera mer framöver, successivt. Vissa bilder måste dock visas med en speciell rubrik, eller tillsammans.

Kommentera

