En glassgubbe till Malin

Jag vet ju att hon är förtjust i dom.😀 Tagen igår med Fisheyezoom på 10 mm.

IMGP5051_450

3 kommentarer till En glassgubbe till Malin

  1. Malin Hellesø skriver:

    Men så glad jag blir när jag ser det här!🙂 Man blir alltid på gott humör av GB-gubben. Däremot äter jag hellre Diplom-Is. Men GB-gubben ser ju glad ut ändå.

    Snygg bild!

  2. Malin H skriver:

    Ja, en eskimå har dom. Fast jag tror dom bytt nu, fast jag kan minnas fel. Håller med om att den inte är lika personlig som Gb-gubben.🙂

    //M

Kommentera

