Om att krossa vänners fönster medvetet

För att göra ett presumtivt långt blogginlägg kort så länkar jag till Connys blogg…😉

Jag citerar ur vald favoritdel ur tidsangivelserna:

2110 – Lämnar maten hemma. Jagar en katt och dörren går i baklås.

2120 – Upptäcker att jag har nyklar
och mobil inne. Min vän saknar sina byxor.
 
Det är alltså jag som är vännen i det här sammanhanget.😀

En kommentar till Om att krossa vänners fönster medvetet

  1. Amitai skriver:

    Fantastiskt. Fast jag utelämnade informationen om orginalet i kassan på ICA, och (om det nu var samma?) personen som rammade en betongsugga på pakeringen utanför.🙂

Kommentera

