Swing, swing…

Högt uppe på berget. En spontanbild av stora mått. Såg barnet som gungade och tajmade precis rätt. Lite synd på de starka ljuskontrasterna dock.

IMGP5691

7 kommentarer till Swing, swing…

  1. Malin Hellesø skriver:

    Jag tycker det är en bra bild. Några starka ljuskontraster tycker jag mig inte se. Bra avvägd exponering. Och ljuset i hennes hår är pricken över i.et.🙂

  2. Malin H skriver:

    Men himlen sticker ju inte iväg alls, och hade himlen varit mer dämpad hade bilden blivit lite för mörk. Ljuset är precis så bra som det är. Inget som drar iväg. Varken för ljust eller för mörkt. Det är en väl avvägd exponering som du ska vara nöjd med.🙂

    //M

  3. Amitai skriver:

    Men det är väl egentligen ingen fara, för kontrasterna kan man ju alltid ändra i RAW😉

    Annars håller jag med Malin.

  4. Karlund skriver:

    Hej Kristofer!
    Jag tycker att du fått fram känslan av lekfullhet i barnet.
    Vänligen
    Karlund

  5. sonjac skriver:

    Åh vilken härligt somrig bild😀

Kommentera

