Ett litet steg för människan…

…men ett stort steg för Kristofer. Idag klarade jag min uppkörning galant och därmed har jag nu alltså körkort. Hurra! Det blev tårtbjudning på jobbet, kollegorna har varit ett bra stöd under körtiden. Nu blir det till att köpa bil, omgående.🙂

14 kommentarer till Ett litet steg för människan…

  1. mojje skriver:

    Härligt!
    Körkort är alltid bra att ha, jag säger stort grattis och kör försiktigt därute!
    Morgan

  2. vastkustenfoto skriver:

    Härligt!

    Stort grattis! köp en traktor så får du en taktfast trummis på köpet🙂

  3. naturligabilder skriver:

    Tack ska ni ha allihopa!😀

    Och fin video Magnus, jag har hört om dem förut!

  4. Sofie skriver:

    Du är så duktig och sa jag inte att Morris är bäst!?🙂

  5. Fredrik skriver:

    Grattis! Kör försiktigt!🙂

  6. Karlund skriver:

    Grattis!
    Kör försiktigt! (Du har det bara till låns de första två åren)
    Vänligen
    Karlund

  7. Steffe skriver:

    Vafan…här har det hänt grejor ska jag säga!!!

    Grattis som bara den!

  8. GRATTIS Kristoffer. Otroligt roligt. Nu kan du åka på sverigeturne och hälsa på NFF-medlemmar osså kan du ut och fotografera på fjärran platser längs grusade vägar…

    Men ett tips, köp japanskt😉

    mvh // Johannes

    • naturligabilder skriver:

      Tack ska ni ha alla!

      Jo visst blir det skönt med bil då man kan ta sig iväg lite längre!!
      Har dock bilköparångest, har insett att det är såå svårt att hitta den ”perfekta” bilen.😉

  9. Mattias Wirf skriver:

    Grattis! Men kopiera körkortet och skicka till mig tack. Om du vill kan du inkludera bilen på en gång😉

    • naturligabilder skriver:

      Hehe ja det vore nåt det.😉
      Nämen körkort är faktiskt en såndär ångestgrej jag haft över mig sen jag var 18… det är ju liksom ”bara” göra det, så länge man har ekonomin för det – såå dyrt!

Kommentera

