Ljusdal tur och retur (Har hämtat bilen!)

Idag har jag åkt 60 mil tur och retur. Till Ljusdal åkte jag buss, tåg, buss och sedan körde jag min första bil hem. Känns riktigt bra.🙂 Och dessutom, det är inte varje dag man åker förbi Forsa Folkhögskola (läs: Terjes kurser) och Tjock-Anders busshållplats (ja, det finns en sån ;)). Nåväl, här är bilen iallafall. Riktigt skön att cruisa med längs motorvägen. 30 mil flöt på smidigt och bra, en bil att trivas med!

mitsufront1

galanten_front

IMGP5825_450

Detta är kanske lite upphetsande för Glännman som har en likadan modell.😉 Fotogenisk bil som tusan, jag tror det ramlar in en hel del bilbilder den närmaste framtiden.😀

2 kommentarer till Ljusdal tur och retur (Har hämtat bilen!)

  1. Malin skriver:

    Sexig bil minsann!! Själv ska jag åka Buick i morgon🙂

    Tittar in nån dag här och ser om du lagt ut fler bilder på din Mitsubishi.🙂

    Ha en fin helg!

    //M

Kommentera

