Mountainbike i Hemavan

Den som spar han har brukar man ju säga, och det torde väl också gälla semester? Jag har nämligen tre underbara veckor kvar att ta ut och det blir v 33-34-35. Den sista veckan funderar jag på att hyra stuga i Hemavan några dagar och hyra mountainbike, XC-cykel och uppleva fjällvärlden den biten. Både downhill med lift först, men naturligtvis också cykellederna uppe på fjället. Jag älskar att cykla och det är smidigt att man kan hyra riktiga cyklar, skydd m.m. på plats. Det ser jag fram emot. Jag och kameran. Och en cykel.

2 kommentarer till Mountainbike i Hemavan

  1. Fredrik B skriver:

    Låter härligt! Vi har just bestigit Mittåkläppen nära Ramundberget och sedan ätit himmelskt goda våfflor vid Djupdalsvallen.

    Ha en skön semester!

Kommentera

