Att cykla utan stödhjul

Det är en stor bedrift och det stolta leendet på första bilden säger ju allt.

IMGP6162_450

IMGP6134_450

Den andra bilden är tagen med en slutartid på 1/20 sekund har jag för mig. Det var passande för motivet och hastigheten på cykeln. 1/20 tycker jag ofta funkar bra för panorering, man klarar det ofta bra utan stativ. Detta är taget på frihand, som oftast är med mina bilder. I bilderna ville jag fånga lekfullheten och glädjen över att kunna cykla själv, utan stödhjul. Hur funkar det?

5 kommentarer till Att cykla utan stödhjul

  1. Maria skriver:

    Mkt fin bild =)

  2. Fredrik skriver:

    Wow, underbar dokumentation av ett av de viktigaste ögonblicken i livet🙂

  3. nikonetha skriver:

    Vilka underbara bilder, man ser hur han lyser av stolthet en riktig kung i sitt egna cykelrike.

    Hälsn
    Agnetha

  4. Varja Hellesø skriver:

    Mycket fina bilder och lite gulligt hur du har fångat det speciella ögonblicket🙂

Kommentera

