Ett fint mail

Imorse såg jag det här mailet:

Hejsan!

Jag mailade dig för några månader sedan om att jag älskade dina bilder!

Jag måste bara säga det igen att du ligger mycket högt upp på min lista, älskar att sitat och titta på dina bilder.
Har du några bra tips till mig som har tappat suget lite och vill komma igång igen?!

Mvh maria

Alltid väldigt roligt att få så fin feedback från sina betraktare! Svaret är svårare. Jag har själv haft flera dippar i min inspiration under min aktiva tid och har en just nu skulle man väl kunna säga. Under sommaren har det av olika orsaker legat nere för det mesta, men jag kommer hitta tillbaka till glöden. Håller just nu på att planera lite inför nästa projekt som jag ska genomföra i oktober, mer om detta senare. Jag försöker variera mina motiv och stilar när jag tappar min inspiration. Musiken har tagit mycekt utrymme under sommaren, och det är jag glad för. Att inte bara söka sig till naturens motiv, utan se bredare, har varit min bästa ”medicin”. Det är så skönt med hobbys på så vis, att man kan göra lite som man själv känner för. Jag har aldrig känt någon press i mitt skapande. Jag strävar efter att vara en så nöjd människa som möjligt.🙂

Snart kommer jag med lite bilder igen, från helgen!

3 kommentarer till Ett fint mail

  1. Maria skriver:

    Vad roligt att se att du lagt upp mailet. Blir så glad när jag får hjälp och folk inte tycker man är jobbig!!
    Ha det bra!!

  2. Amitai skriver:

    ett annat tips, som funkar för mig, är att fundera på vad man skulle vela ha gjort. och sedan gör man det. Jag ville exempelvis göra en miniserie. men jag har ingen videokamera, ingen budget, inga skådisar och inget manus. Men bara genom att jag ändå BÖRJADE med det så har många bitar redan fallit på plats, varav inspirationen är en av dem.

Kommentera

