”Gura febern”

Som Steffe kallar min inaktivitet. 😉 Men jag har varken svininfluensa, gula febern eller gitarrkramper. Jag har fullt upp med annat just nu. Har börjat träna igen efter ett ganska långt uppehåll. Det blir mer eller mindre varje dag med varerad kondition och styrketräning varannan dag. Jag har börjat rida igen också, jäklar vad roligt! Varför har jag väntat så länge?! Var lite nervös efter så långt uppehåll men galoppen satt bättre än väntat. Och så har jag börjat nybörjarkurs i salsa. Är väl ingen dansmänniska i grunden, men har ju taktkänslan i blodet. Det har blivit mindre tid för fotograferingen på sista tiden, inspirationen har inte funnits där. Men det är ju därför det är så trevligt med hobbys. Att inte ha några krav på sig. Att bara göra som man vill och känner. Just nu får inte bilderna lika stort utrymme som de haft en gång, men det kommer igen; var så säker! Tänkte ta en tur i helgen med kameran, vi får se vad det blir!

4 kommentarer till ”Gura febern”

  1. Steffe skriver:

    Kristofer rides again…apropå JF:s nya BRR-rides again…det vill vi se bilder på!
    För att inte tala om salsa! 🙂
    Nä, jag håller med dig…varför tvinga sig…jag är likadan..gör bara vad jag känner för och har lust till…annars funkar det inte bara…läste Tammys inlägg om att vara med i föreningar och sajter och fan å hans moster…varför då?…om man inte har lust utan bara vill vara sin egen och trivs med det!
    Det måste jag nog fan skriv nått om…ngn gång…kanske…om jag får lust…njaeja..vi får se…typ!

  2. Malin H skriver:

    Det är bra att man är igång 🙂 Då får bloggandet ligga nere ett tag, själv är jag fortfarande igång och har varit det i mer än ett år nu. Men det har blivit springa 2ggr i veckan i stället för 3 som innan. Men på onsdagar går jag på gym, fast det blir bara kortvarigt, köpte månadskort. Gillar mest att springa och bygga muskler på mitt sätt.

    Ha det gott.

    Höstbilden du la ut efter detta inlägg är kanonfin.

    //M

  3. sonjac skriver:

    Vilka roliga hobbys du tagit upp. Det är bra att göra olika saker.

Kommentera

