Här var det dödfött på bilder!

Jag vet att jag inte är så aktiv här just nu, men det är andra saker som upptar utrymme i mitt liv, min uppmärksamhet är riktat mot annat håll. Kan bl.a. meddela att jag fr.o.m 1 oktober är visstidsanställd som arbetsförmedlare. Nya utmaningar väntar mig. Dessutom så har musiken kommit tillbaka ännu mer till mig, av olika orsaker. Det gäller att prioritera här i livet och just nu finns inte bilderna i rampljuset helt enkelt!

4 Responses to Här var det dödfött på bilder!

  1. sonjac skriver:

    Men det är ju det som är så skönt med foto att man kan göra en paus och återkomma när suget kommer tillbaks.

    Hälsningar Sonja!

  2. Gunilla Falk skriver:

    Hej Kristofer, jaha då förstår jag……jag har undrat vart du tagit vägen!
    Jag är själv ut o jagar hela hösten, men det är klart kameran åker med i ryggsäcken, så det blir nån bild då och då.
    Ha det så bra med jobb och annat / Gunilla

  3. Robert skriver:

    Ja, håller med Sonja. Fotot finns ju kvar och går ingenstans!

  4. Maria skriver:

    Hallo!
    Hoppas allt är bra med dig?
    Skulle bara se så att du levde, saknar dina fina bilder på din blogg, har du mycket att göra?

    Mvh Maria

Lämna en kommentar