Häst + hund = sant

På eftermiddagen efter att jag kommit fram gick vi runt lite i omgivningarna och jag fick se lite hur man bor här i Smedjebacken. Vi stötte bl.a. på små Shettlandsponnyer och hunden blev väldigt intresserad av de små vännerna – annars är han rädd för hästar eftersom de är så stora. De har också underbara stora ekar här i Smedjebacken, som lämpr sig utmärkt för ”skakisar” med fina utsnitt från stammen och grenverket. Båda bilderna är tagna med Fa 31/1,8 Limited och iordningställda på min lilla Asus och gratisprogramvaran Pixlr – funkar bra för dessa ändamål!

zsandorhst

ekgrenar

6 Responses to Häst + hund = sant

  1. mojje skriver:

    Bra bilder, jag tycker den översta bilden är rolig. Hunden verkar så glad över att få hälsa på hästen bra att det är lite rörelse på hundens svans tycker jag. Den nedersta bilden funkar för mig också. Bra tips till pixlr ett program som jag inte hört talas om men verkar funka finfint!
    Morgan

  2. Johnny Buchwald skriver:

    Sista bilden där är riktigt cool Kristofer! Första är skön, kul möte!

  3. Tomas skriver:

    Vill bara kika in och ge dig credit för skakbilden, som jag tycker blev osedvanligt lyckad. Så var det gjort… 😉
    mvh Tomas

Lämna en kommentar